Do pierwszego dnia lata pozostało ponad 150 dni. To wystarczająco dużo czasu, by zadbać o zgrabną, atletycznie wyglądającą sylwetkę – bez względu na to, czy masz 5, 10 czy 15 kilogramów nadwagi. Ten cel jest w Twoim zasięgu.

Jak schudnąć do wakacji?

Procesy redukcyjne pozwalają chudnąć w tempie maksymalnym wynoszącym około 1 kilogram na tydzień. Wyższe wartości rzadko kiedy są osiągane. Oczywiście, realne jest schudnąć znacznie więcej, jednakże wymagałoby to znacznie większego zaangażowania.

Aby schudnąć musimy zadbać o dwie kluczowe kwestie, a mianowicie: odżywianie oraz aktywność fizyczną. To właśnie te elementy są absolutnie niezbędne do osiągania dobrych i szybkich efektów.

Jeśli chodzi o odżywianie, to najlepiej sprawdzi się dieta pełnowartościowa i zdrowa. Stosowanie „głodówek” przez tak długi okres czasu jest niemożliwe z punktu widzenia fizjologii organizmu. Wszak, mogłoby doprowadzić do znacznego osłabienia organizmu.

Z kolei jeśli chodzi o aktywność fizyczną, to w tym przypadku zdecydowanie najlepiej sprawdzają się codzienne ćwiczenia aerobowe, tj.: bieganie, jazda na rowerze, jazda na rolkach, pływanie i tym podobne.

Rola suplementacji w odchudzaniu

Rola suplementacji w odchudzaniu

Podejmując się trudów redukcji zbędnych kilogramów warto również zastanowić się nad rolą suplementacji. Wszak, jest ona coraz większa. Zastosowanie środków takich jak błonnik czy kwas chlorogenowy może poprawić efektywność o kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt procent.

Dzięki temu, odchudzanie staje się szybsze oraz łatwiejsze. Co więcej, niektóre preparaty – takie jak Green Barley Plus czy Acai Berry Extreme – poprawiają również samopoczucie podczas procesów redukcyjnych. Dzięki temu, samo odchudzanie jest znacznie przyjemniejsze.

5 sposobów na motywację do odchudzania

Czy wiesz, że niemal 55% osób podejmujących odchudzanie rezygnuje z realizacji tego procesu? Problemem w większości przypadków jest sfera mentalna, a konkretnie – motywacja.

Motywacja to nic innego jak zdolność do podejmowania działania w określonym czasie. Wydawać by się mogło, że doskonałym motywatorem jest nadwaga. W końcu, odchudzamy się by lepiej wyglądać. Niestety, niewidoczne gołym okiem przemiany zachodzące w organizmie są niedostatecznym bodźcem do utrzymania motywacja na najwyższym poziomie.

Pragniemy przedstawić pięć metod, które pozwolą Ci stymulować Twoją motywację i chęci do działania. Mamy nadzieję, że to umożliwi Ci podjęcie skutecznej walki z nadwagą.

5 sposobów na motywację

Po pierwsze: PLAN

Doskonałym motywatorem jest posiadanie planu działania. Powinien on być możliwe szczegółowy i precyzyjny. Zaplanuj co masz wykonać o konkretnych godzinach. To pozwoli Ci podejść do odchudzania w sposób zadaniowy.

Po drugie: „Zjedz tę żabę”

Brian Tracy w swojej książce „Zjedz tę żabę” mówi o tym, by plan zakładaj realizację zadań w kolejności od najbardziej nielubianego do najprzyjemniejszego. Dzięki temu, mając na uwadze „lepszą, drugą połowę dnia” natchniemy siebie do efektywnego działania.

Po trzecie: SPRECYZUJ CEL

Aby móc stymulować motywacje musisz posiadać swój cel. Zadbaj o to, aby był precyzyjny i konkretny. Ustal w jakim czasie chcesz osiągnąć zamierzone rezultaty.

Po czwarte: MONITORING POSTĘPÓW

Nic tak nie motywuje do działania jak rezultaty. Musisz monitorować swoje postępy. Kluczowym jest jednak to, aby robić to w odpowiedniej częstotliwości. W praktyce oznacza to, że należy wchodzić na wagę i dokonywać pomiarów nie częściej niż raz na tydzień.

Po piąte: NAGRODY

Najlepszym stymulatorem motywacji są nagrody. Staraj się nagradzać siebie za dobrze wykonaną pracę. Forma nagrody może być różna – zakup nowego ubrania, wyjście do teatru – cokolwiek, co sprawi Ci radość.